Better Hockey

Lieferungen & Retouren

SHIPPING COSTS

We offer free shipping on all orders over 200$. To get a shipping quote, you simply need to add the items in your cart and fill out the information requested.

DELIVERY

All orders ship from our warehouses in Ohio, US or Ontario, CA.
All in-stock orders process the same or next business day. Orders are normally delivered within 2-6 business days.
If an item is not in stock, you will find information on our website about when the product is expected to be back in stock. Most packages have Better Hockey logo and product info on them. Unfortunately we can’t do gift wrapping, or send the products in unmarked boxes. If you don’t want the recipients of the Christmas gift to see what you have ordered, please ship to a different address.

Shipping time

Your order will process the same or next business day (processing time does not count as shipping days). The transit time for your order is usually 2-6 business days depending on where you live. Please note the transit time might be longer than normal during Black Friday and holiday season.

TRACKING

Once an order has been processed, we will email you a tracking number so you can track your shipment online.

LATE DELIVERY

You have the right to cancel your purchase in the event of delayed delivery. We recommend that you cancel your order via e-mail or letter, so that both you and we have documentation that you have cancelled your purchase.

TRANSPORT DAMAGES

If damage occurs in transit, please report the matter to our customer services desk. This must be done via e-mail to info@betterhockey.com . Notification must be given within a reasonable period of time after you have become aware of, or might reasonably be expected to have become aware of, the damage. It is therefore important that you remove the packaging and inspect products carefully. 
In order to ensure that all damage claims are dealt with as efficiently as possible, it's important that you keep the product packaging so that it can be inspected. Depending on the extent of the damage sustained, rectification may take the form of delivery of new goods, remedying defects or a price reduction.

RETURN POLICY

Better Hockey want to make sure you are completely satisfied with your purchase. If for any reason you want to return or exchange an order within 30 days of purchase, a full refund will be issued for any unused products in their original packaging. All returns will be shipped back to Better Hockey's warehouse at customers expense.

Please send an email to info@betterhockey.com requesting an RMA number before sending your items back.
Returns must be well packaged and boxed and sent to us.

Include details of your name, order number and reason for return.

GRATIS VERSAND

Gratis Versand bei einem Bestellwert über 200 € in der EU.

LIEFERZEIT

Ihre Bestellung wird normalerweise binnen 2-5 Werktagen geliefert, wenn sie lagernd ist. Wenn Sie mehrere Waren bestellt haben und einige davon nicht lagernd sind, senden wir Ihnen ihre Bestellung in einem gesammelt zu. 
Am Tag nach dem Erntedankfest (Black Friday) und for Weihnachten kann die Lieferzeit etwas länger sein.

HEIMZUSTELLUNG

Ihre Bestellung wird per UPS Standard versandt.
In Deutschland und England können bestimmte Pakete zum UPS Access Point geliefert werden, wo Sie die Pakete selbst abholen können.

PAKET NACHVERFOLGEN

Wenn wir ihre Bestellung versenden, erhalten Sie eine E-Mail mit einem Nachverfolgungslink, damit Sie den Versand mitverfolgen können.

RÜCKGABERECHT

Sie haben auf ihre Waren 14 Tage Rückgaberecht. Die Rückgabefrist beginnt mit dem Tag zu laufen, an dem Sie die Waren übernehmen. Wenn Sie die Ware zurückgeben möchten, senden Sie das Produkt an uns retour. Wir bezahlen Ihnen den gesamten Betrag einschließlich allfälliger Frachtkosten für die Lieferung zurück. Die Kosten für die Retoursendung an uns tragen Sie selbst.
Produkte, die nach dem 15. November gekauft wurden, können bis zum 31. Dezember retourniert werden. Dadurch können Sie Weihnachtsgeschenke umtauschen, die nicht ganz den Wünschen entsprochen haben.
Retournierte Produkte müssen unverändert und unbenutzt zurückgesandt werden, in der Originalverpackung und mit dem dazu gehörigen Versandmaterial. Sie dürfen die Verpackung öffnen und die Waren prüfen, sie jedoch nicht verwenden.
Um eine Bestellung zu retournieren, kontaktieren Sie bitte unseren Kundendienst, von dem Sie eine RMA-Nummer erhalten. Sie erreichen uns telefonisch unter +46 8 449 25 72 oder per E-Mail an info@betterhockey.se
Retourwaren sind gut verpackt in einem Außenkarton zu versenden an:

Better Hockey
c/o Orio Logistics
Flättnaleden 1
611 45 Nyköping
Schweden

Führen Sie ihren Namen, die RMA-Nummer, Bestellnummer und die Ursache der Retoursendung an.